fredag, september 29, 2006

Saa er jeg Open Water Diver!

Saa har jeg taget mine to sidste dyk paa kurset, og kan nu officielt kalde mig Open Water Diver! Det er jo fint! Kris er stadig ude at dykke ved vraget, saa jeg bruger tiden paa at laegge billeder ind og skrive blog. Haaber der er nogen, der foelger med derhjemme :0)

Det er helt fantastisk, saa smuk naturen er under havoverfladen. Har set tre leopardhajer i dag, en rokke, mange forskellige koraler, soeanemoner, barracudaer, store moraener, to blaeksprutter og en soeslange. Sikke farver! Og jeg blev slet ikke bange, da jeg moedte hajerne - er jo hardcore dykker!

Tror at Kris og jeg tager en dag med fundives, hvor vi skal vaere buddies med hinanden, foer vi skal tilbage til fastlandet. Lige i oejeblikket er der ikke meget ved at komme til fastlandet, for vi har hoert, at der er 15-20 cm oversvoemmelse i Bangkok.

Til gengaeld har vi fundet et virkelig billgt sted at bo i Bangkok - Kristinas gamle sted, som vi skal give 33 kroner om dagen for. Saa sparer vi lidt der!

Nu har jeg lagt de ti billeder ind, jeg maa. Der er ikke nogle billeder med mig paa, for dem tager Kris jo med sit kamera, og hun er her jo ikke lige nu.

:0))

Mai

Ingen kommentarer: