tirsdag, september 19, 2006

Min muslimske mand

Nej nej, tro nu ikke, at jeg har fundet mig en ny kæreste!

Jeg har såmænd bare fået Thomas hjem fra 17 dages fisketur i Alaska. Drengerøv som han jo er, havde han aftalt med Mads, at de ikke måtte barbere sig under turen.

Det betød, at da jeg hentede Thomas i Kastrup i går, kom en mand med langt fuldskæg gående ud fra bagageudleveringen. Ikke bare de sædvanlige skægstubbe, men 3-4 cm skæg i røde og brune nuancer.

Oveni var drengene taget direkte fra en tre-dages fisketur ud i lufthavnen = minus bad i ca. fem dage. Så da Thomas og jeg gik på ad trappen derhjemme, spurgte han. "Lugter jeg egentlig af bål eller noget?". Mig: "Nej...du lugter måske lidt surt".

Nu er skægget væk (det var ellers meget dejligt med en kæreste, der lignede en mellemting mellem sig selv og Kasper Eistrup) og Thomas har været i bad, så nu er det min helt egen dejlige kæreste, der er hjemme igen!

...for et par dage. I morgen rejser han til konference i Slovenien. Og jeg tager til Thailand på søndag. Vi når lige at ses ude i lufthavnen, når jeg kommer hjem fra Thailand - inden han samme eftermiddag rejser på konference i Napoli. Ja, vi er travle, berejste mennesker!

Ingen kommentarer: