tirsdag, juli 21, 2009

Min nye dille

Jeg har fået en ny hobby. En afslappende og afstressende en af slagsen. Jeg er blevet helt vild med at male i Mandalas-malebøger.

Det startede egentlig med, at jeg købte en malebog til en lille pige. Men det endte med, at jeg, meget modent, var ved at snuppe bogen fra hende - så nu har jeg købt en voksen-malebog til mig selv. Og siden har farveblyanterne og blyantspidseren nærmest ikke stået stille.

Der bliver malet i S-toget på vej til arbejde og i sengen om aftenen, når jeg skal stresse ned. For det giver en super ro, sådan at sidde der og male - gerne med lidt lyd i ørerne. Det kan anbefales!

Hjerneforsker Ann-Elisabeth Knudsen:

»Mandalas malebøgerne holder hjernens opmærksomhed fanget længe og er gode til at stimulere koncentration.«


Man behøver ikke smutte i boghandlen for at købe Mandalas. De kan også downloades gratis fra nettet.

2 kommentarer:

karinaaaby sagde ...

Har du først opdaget mandala nu??;-) Jeg stjal også Lauras første bog og har siden da købt mange flere til mig selv.. Det er nemlig super afstressende og sjovt;-)
Håber du har det godt? Knus Karina

Maiski sagde ...

Ja, jeg ved godt, at jeg er lidt bagefter - min mor har også haft en liggende i laaang tid :-) Jeg har det rigtig godt - håber også, I har det godt. Nyder I livet i Grækenland? Knus Mai