torsdag, februar 21, 2008

Rock koncert in K.B. Hall



Engang imellem, så kan man godt glæde sig ekstra meget over, at ens far har scoret en ung, smuk kvinde - en der er 19 år yngre end ens far, som fylder 70 på næste onsdag.

Det gør nemlig, at man kan tillade sig at sige, at man gerne vil have Steffen Brandt med hjem. Altså...sådan han kan skrive sange til én, støvsuge, rydde og komme med søde bemærkninger osv. Han er nemlig ikke ligeså gammel som min far, og så må man jo (næsten) godt.

For TV-2 de holder altså bare!!


Om det er de gode gamle hits som "Be bab a lu la", "På Skanderborg Station" eller "Kærligheden overvinder alt" - eller, som jeg havde frygtet, nogle af sangene fra den nye plade (som ikke er helt ligeså god som alle de andre) - så forstår Steffen B. og drengene altså at fyre den af.

Hvilken charme, hvilken selvtillid, (hvilket hår)! De er sgu for seje!

Jeg tror lige, jeg sætter TV-2 Hits på...



1 kommentar:

Dalby sagde ...

Jeg er fuldstændig enig i at Steffen styrer for vildt... Men de klip er altså rædselsfulde!