lørdag, februar 02, 2008

Good old times

Hvad blev der af de gode gamle Grand Prix-sange á la Birthe Kjær og Keld Heick.

Hvem husker ikke Stig Rossen med "Vi danser rock og rull", Trine Dyrholm med "Danse i måneskin", Kirsten og Søren med "Ka' du se, hva' jeg sa'?", Lonnie Devantier med "Hallo Hallo" eller Birthe Kjær med "Vi maler byen rød".

Det var sgu tider dengang...

Jeg tror, jeg vil støve de gamle kassettebånd fra 1988, 1989 og 1990 af, købe en båndoptager og gå i selvsving. For det er nymodens Grand Prix...

Det ved jeg altså ikke helt, hvad jeg skal synes om...

2 kommentarer:

Julie sagde ...

Er SÅÅÅÅ enig med dig. Valgte faktisk i år ikke at se Grand Prix, da det næsten er blevet pinligt at se på! Når man så hører, at selveste Amin stiller op i år med en seriøs ballade om Pavarotti - ej, så er det sgu for meget!

Vi skal tilbage til 80'er sangene med gang i den og folk, der skubber hinanden i poolen! Men det er jo lige meget, når man tænker over det, for det er jo alligevel østlandene, der vinder det store melodi grand prix alligevel!! Katastrofe :o)

Maiski sagde ...

Jeg er helt enig - Grand Prix er ikke Grand Prix uden kitch.