onsdag, februar 27, 2008

Reporter in the States

"Mai Helene Lykke. Frederiksborg Amts Avis. San Fransisco".

Sådan kommer det sandsynligvis til at lyde til efteråret, når jeg skal dække lidt amerikansk præsidentvalg for avisen.

Jeg skal jo til San Fransisco et par måneder, sandsynligvis i oktober og november, for at være forskerkone for Thomas. Han skal være klog et halvt års tid på Stanford - og hvad er mere oplagt, end at jeg lige skriver et par artikler til avisen om valget.

Amerikanerne skal til stemmeurnerne den 4. november - op til der er jeg på pletten med spændende reportager og billeder fra SF.

Det bliver fedt!

3 kommentarer:

Dalby sagde ...

Ej hvor fedt! Tillykke!

Maiski sagde ...

Tak :0)) Ja, det skal nok blive ret sejt!

Mette Høgsberg sagde ...

Juhhuuu - det glæder jeg mig til at læse. Måske jeg skal have et abonnement på avisen i et par måneder ;-)