onsdag, oktober 13, 2010

Har du hilst på dit postbud i dag?

Den gamle reklame "Har du talt med dit barn i dag" kan, som jeg også tidligere har nævnt, hjemme hos mig godt byttes ud med ordene "har du talt med dit postbud i dag".

Og ja, det har jeg - også i dag!

Pakkeposten Henrik kommer rigtig tit forbi hos os - både med tøj og bøger, men også for eksempel med ting som printerpatroner.

I dag var Henrik så på besøg igen (jeg tror, han hedder Henrik, for det står på hans kuglepen..), og jeg skulle signere for de bestilte printerpatroner på den smarte maskine, posten er udstyret med.

Han stak mig sin klassiske blå kuglepen, og jeg kom til at klikke blækket ud. Og så blev jeg irettesat: "Du skal ikke bruge blæk. Det burde du da vide med din erfaring", sagde han med et smil - mens jeg befippet prøvede at forklare ham, at når man har brug for printerpatroner, så har man jo brug for printerpatroner..

Ingen kommentarer: